Wycieczka klas 3g i 2e do Warszawy

11.05.2016 r.

6 maja klasy 3g i 2e wyruszyły w magiczną podróż do stolicy naszego pięknego kraju - Warszawy. Po przyjeździe naszym oczom ukazały się pierwsze biurowce, które zaskakiwały różnorodną architekturą. Nie było osoby, która nie byłaby pod wrażeniem. Pierwszy punkt naszej wycieczki stanowił Park Saski z Grobem Nieznanego Żołnierza. Trafiliśmy idealnie na zmianę warty, która zapowiedziała się na placu przyjemnym stukotem wojskowych butów. Później dołączył do nas przewodnik, który zabrał nas przed pomnik Adama Mickiewicza, a następnie przed Pałac Prezydencki, skąd wyruszyliśmy na  Plac Zamkowy w celu zobaczenia Kolumny Zygmunta. Po odwiedzeniu starówki rozstaliśmy się na chwilę z panem przewodnikiem i pełni entuzjazmu wyruszyliśmy w kierunku Stadionu Narodowego. Mieliśmy okazję zobaczyć trybuny, sale VIP, szatnie zawodników oraz taras widokowy. Wygłodniali, ale szczęśliwi udaliśmy się na obiad, po którym zabrano nas do Łazienek. Park był piękny. Wielu z nas właśnie z jego powodu żałowało, że nie mieszka w Warszawie. Przewodnik dużo opowiadał  o historii ogrodów, a zwieńczeniem tej przechadzki był pomnik Fryderyka Chopina. Przedostatnim punktem okazał się Pałac Kultury i Nauki, gdzie w 20 sekund znaleźliśmy się na 114 m, by móc zobaczyć stolicę z lotu ptaka. Ostatnim miejscem, które odwiedziliśmy, było Nowe Miasto - Plac Krasińskich z Pomnikiem Powstania Warszawskiego, a także pomnik  małego powstańca. Wieczorem wszyscy byliśmy wyczerpani, ale szczęśliwi i na pewno przez lata będziemy wspominać te wspólne chwile, po to, by za jakiś czas ponownie udać się do Warszawy.
Serdecznie dziękujemy Panu Zbigniewowi Jankowskiemu za pomoc w zorganizowaniu wyjazdu!