Wycieczka klas 2g i 3f do Dźwirzyna

8.06.2018 r.

15.05.2018r. o świcie wyjechaliśmy z Lubonia wraz z p. Rubisz, p. Sobczak oraz p. Skowrońską, aby po kilkugodzinnej podróży znaleźć się w nadmorskiej miejscowości – Dźwirzynie. Po ulokowaniu się w pokojach i rozpakowaniu zjedliśmy zaskakująco dobry obiad, a później wybraliśmy się na plażę. Pogoda była ładna, ale nie na tyle, żeby wejść do morza i większość z nas chodziła w kurtkach. Resztę dnia spędziliśmy na dworze lub grając w różne gry w pokojach. Drugi dzień wycieczki wyglądał bardzo podobnie, choć tym razem było znacznie cieplej. Po śniadaniu poszliśmy na spacer po Dźwirzynie. Byliśmy nad jeziorem i opalaliśmy się przy plaży. Po obiedzie znów wybraliśmy się nad morze, gdzie bawiliśmy się i graliśmy do późnego popołudnia. Wieczór spędziliśmy, tańcząc, śpiewając i jedząc kiełbaski przy ognisku. Następnego dnia zaraz po śniadaniu pojechaliśmy do Dobrzycy, aby zwiedzić ogrody Hortulus i przejść przez specjalny labirynt. Było przy tym dużo zabawy i śmiechu, a ogrody były naprawdę niesamowite! ☺ Później pojechaliśmy do Kołobrzegu, gdzie weszliśmy na latarnię morską i zwiedziliśmy małe muzeum minerałów w podziemiach. Następnie wybraliśmy się na spacer Aleją Nadmorską, weszliśmy na molo, widzieliśmy Pomnik Zaślubin Polski z Morzem oraz pomnik Komandora Stanisława Mieszkowskiego. Po całym dniu, zmęczeni poszliśmy spać. W ostatni dzień wycieczki spakowaliśmy się, posprzątaliśmy pokoje i poszliśmy pożegnać się z morzem. Do Lubonia wróciliśmy wieczorem, pełni wrażeń, z niesamowitymi wspomnieniami. ☺