2h i 3c na szlaku Gór Stołowych i praskich zabytków

21.06.2015 r.

W maju klasy II h i III c wybrały się na trzydniową wycieczkę do Kotliny Kłodzkiej i Pragi. Wyruszyliśmy wcześnie rano, gdy inni jeszcze smacznie spali. Podążaliśmy ku przygodzie. Pojechaliśmy na południe kraju, gdzie spędziliśmy razem 3 dni, świetnie się bawiąc. Pierwszym punktem naszej wycieczki była ruchoma szopka w Pstrążnej oraz Kaplica Czaszek w Czermnej, która wywarła na wszystkich ogromne wrażenie. Po ich zwiedzaniu wybraliśmy się do Kudowy Zdrój, gdzie wspólnie spędziliśmy wolny czas. Około godz. 17:00 byliśmy w Zieleńcu, naszym miejscu noclegowym. Drugiego dnia wcześnie wyjechaliśmy do Pragi, by spędzić tam prawie na cały dzień. Zobaczyliśmy m.in. Most Karola, Zamek Królewski i ogrody, Stary Rynek oraz Katedrę św. Wita. Wieczór spędziliśmy, wspólnie ogrzewając się przy ognisku, a czas umilały nam utalentowane muzycznie Kamila i Kasia z 3c oraz Klaudia z II h, a wszyscy stworzyli niepowtarzalne chórki smileyOstatniego dnia ruszyliśmy się już w kierunku Lubonia. Po drodze odwiedziliśmy Błędne Skałki oraz Bazylikę i Kalwarię w Wambierzycach. Podsumowując: wycieczka była bardzo udana. Dziękujemy za cierpliwość p. Ewie Rubisz, p. Roksanie Boruń oraz p. Elżbiecie Sobczak!