2g i 3i w malowniczej Kotlinie Kłodzkiej

20.05.2015 r.

11 maja wczesnym rankiem klasy 2g i 3i wybrały się na pięciodniową wycieczkę do Stronia Śląskiego znajdującego się w malowniczej Kotlinie Kłodzkiej. Tuż po przyjeździe rozpoczęliśmy serię gier integracyjnych, a ten długi i urokliwy dzień zwieńczyło ognisko. Następnego ranka wyjechaliśmy do Złotego Stoku zwiedzać mroczne sztolnie i słuchać ciekawych opowieści przewodnika. Następnie udaliśmy się do Parku Techniki, gdzie każdy mógł znaleźć coś dla siebie. W środę czekała nas całodniowa wyprawa na górę Śnieżnik (1 424 m.n.p.m). Mimo męczącej wędrówki cały nasz wysiłek został wynagrodzony wspaniałymi widokami oraz długo wyczekiwanym wypoczynkiem. Już następnego dnia pokonywaliśmy tę samą trasę, ale już jej krótszy odcinek wiodący do Jaskini Niedźwiedziej. Zafascynowani słuchaliśmy przewodniczki, która z pasją opowiadała o dziejach jaskini i o jej odkryciu. Wieczorem nie obyło się bez kilku paintball’owych bitew, po których oprócz kilku siniaków po kulkach została ogromna satysfakcja. W piątek jako ostatnią wycieczkę zaplanowaliśmy odwiedzenie bacówki. Oprócz tego mogliśmy z bliska podziwiać ogromne owcze stado. Z wycieczki wróciliśmy usatysfakcjonowani i spragnieni dalszych wrażeń.